2018-01-09

Glamour-shot

Jag råkade börja titta i gamla filer på datorn och hittade den här som jag tycker helt fantastiska bilden på Nadal från när han var 13-14 månader gammal. Så himla superfin! Och för att inte tala om hur mörk han var!
Glamour-shot på finkillen!
Igår red vi lektion för Ulrika igen. Terminens första lektion och så himla bra - som alltid! Denna gång fokus på att jag ska sitta STILL i skritten. Tänk att jag har fått höra detta sedan min tid på ridskola och att det ändå inte satt sig ordentligt. Jag har trott att jag gjort rätt och att jag suttit så still som man kan. Men nej. Jag fick i alla fall igår känna hur det ska kännas när man sitter still i skritten så nu ska jag bara lyckas komma dit i skogen och utan Ulrika också. Känns också skönt att Ulrika kommer tillbaka snart för nästa lektion!

Inga kommentarer: