2020-05-24

Sten och sand

I fredags träffade vi på tre motorcrossåkare på det som jag annars tänker på som ridstigar i skogen. Må vara att jag önskar att de kunde ha en egen skog att vara i och köra spår i så som de vill ha det, så att de slapp köra sönder stigarna här, men de var jättegulliga, stannade, stängde av sina motorer och tog till och med av sig sina hjälmar.

Vi irrade oss ut på en annan stig. Jag hade glömt att den var så full i rullsten. Jag kommer nog försöka undvika att rida just den vägen igen på sommartid iaf. Sen kom vi ut på en annan ridstig. Och den var precis så sandig som jag mindes den, och uppblandat med lite rullsten här och där. Och såååå många hästgårdar längs med den! Det måste ha dykt upp fler sedan sist!

Bilder nedan från dagens skritt-tur. Samma väg som förra söndagen, men denna gång utan hagel och regn. Mycket trevligare så.






Inga kommentarer: