2013-02-09

Sideways galore!

I veckan har vi lekt med sideways: spegla mig sideways, stick-to-me sideways, cirkla mig sideways, sideways away, sideways toward, sideways över tunna, sideways i cirkling game... Vi har haft kanonfin kontakt o det har varit så himla roligt!

Vi har också hunnit med lite massage o idag provade vi för andra gången på lite inkörningsövningar. Inte helt lätt att som nybörjare försöka lära en annan nybörjare vad som gäller :) Speciellt när den andra nybörjaren är så himla snabb på att lära (dvs lär dig fel saker när jag gör fel....)! Jag har dock upptäckt att det här är riktigt roligt då det blir mer av detta! (Jag har en liten film på mina försök idag, men den är på telefonen o jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att föra över den till internet. Så det kan dröja en stund innan den kommer hit.

Bilden är på Nadal o Bobsons dragkamp idag :)

1 kommentar:

Blenda Elby sa...

Grabbarna Mouthy!