2013-07-01

Privatlektion

Idag tog vi en privatlektion för Lina Brandt - alltid så bra! Vi jobbade med böjning och även galoppen och galoppfattningen. Jag fick inse att min låsning i ryggen gör att Nadal drar åt höger... Måste ta mig till en sjukgymnast och få det fixat.
Efter lektionen fick han gå i den gigantiska hagen (ca 8 hektar äng och skog) en stund. Jag trodde han skulle passa på att undersöka hela hagen men han busade lite med Bobson och sen var det bra med det. Han stod en bra stund och kikade på den ena ligghallen och var nog sugen att gå in där, men plast/kylgardinen var för läskig.
På kvällen tog vi en stunds mys med borstning och klining. Han är så söt och gnäggar när jag kommer <3
Här är en bild över kvällshagarna. Nadal finns där uppe, som en liten prick, och betar. Anna står och mockar i daghagen.

Inga kommentarer: