2014-11-22

~155

I veckan tränade vi för Ulrika igen. Som vanligt fick vi lite med oss att tänka på. Den här gången gällde det böjning av höger sida (igen). Men den här gången tyckte jag att hon förstod bättre vad jag menade att problemet var. Så nu ska vi jobba på det ett tag.

Jag fick i veckan höra en gissning om att Nadal nog var ca 162 cm hög.  Jag har ju "beställt" 155 så jag blev lite orolig 😊. Fick låna en mätsticka. Ingen fara på taket, Nadal har lyssnat och håller sig till ca 155 (svårt mäta exakt, kanske skiljer någon enstaka cm). Skönt!

Idag red vi ut med Anna o hennes hästar. Tog en skritt-tur. Alla hästarna var mycket upplivande! Mot slutet började Nadal kännas travbar när han började slappna av lite. Det blev ca 1,5 timmar i lill-skogen. Mycket mysigt med nysnön som kämpar för att ligga kvar. Längtar lite efter de där tysta ridturerna i snön!

Bilderna nedan: Nadals nya ylletäcke provas - fashion, baby! (Ping Nenne!), och från dagens ridtur.

Inga kommentarer: