2018-07-01

Tittig sommar

Jag upplever att Nadal är otroligt tittig och spänd den här sommaren, i alla fall så här långt. Jag vet inte riktigt hur jag ska hjälpa honom med det. Försöker vara en "klippa" för honom, och hoppas att han ska komma till ro vartefter. Men det är lite väl spännande att rida ut på honom just nu.

Den här veckan fick jag hem Nadals nya tävlingsträns, så vi har ägnat oss åt att "rida in" det. Det verkar sitta bra och jag blir glad av att se de klatschiga färgerna ihop.

Igår hann vi med en fika i hagen. I ärlighetens namn så blev det inte särskilt mycket mer än just en fika igår... men mycket mysigt att Nadal tyckte att det var ok att lägga sig ner och vila hos oss!

Idag utforskade vi några stigar och avstickare som vi sett förut. Det var mysiga stigar och en av dem gick till och med ut till en liten strand vid havet! Nadal blev badsugen, men matte tyckte att vi skulle bada en annan dag istället.

Inga kommentarer: