2011-09-13

Besök.

Igår kom Anna och Tulo och lekte jämte mig och Nadal. Himla trevligt trots att både Anna och jag var rätt planlösa den här gången. Och Anna och Tulo är så himla duktiga vilket ju är kul att titta på, så tiden gick ändå!

För min och Nadals del blev det lite sideways-träning och pyttelite, men dock, porcupine. Vi har lite svårt att få till sideways utan ett staket framför som stoppar upp Nadal. Upptäckte också att jag och Nadal behöver träna på att Nadal ska respektera min "bubbla". Eller "upptäckte"... Egentligen var det väl ingen överraskning, men jag kan visst behöva bli påminnd om hur det borde gå till, eftersom jag tenderar att bli lite avtrubbad och börjar då acceptera mer än jag borde.

Återupptäckte också att jag (fortfarande) behöver höja min egen energinivå!

Ser fram emot nästa gemensamma träning/lek-sejour!

Inga kommentarer: