2011-10-13

Haghäng i månsken.

I veckan har jag varit bortrest några dagar men idag hann jag ut en sväng. Det hade hunnit bli mörkt och planen var bara att hänga med Nadal i hagen en stund. Det var molnfritt och månen lyste upp hagen och hästarna som en strålkastare. Kallt har det hunnit bli också. Det var ca 6 grader varmt men nog kändes det kyligare än så.

Jag passade också på att försöka visa Nadal hur jag vill att han ska bete sig när det vankas godis, men detta är nog något vi får träna mer på. Det är så svårt, säger Nadal, att hålla avståndet och inte försöka gräva fram godis ur mina händer när han veeeet att jag har en godis där någonstans som han nog kommer få snaaart om han bara gör rätt, men vad är det då som är räääätt?! Otålig tonåring, typ. Vi fick till en förbättring i alla fall, innan vi slutade. Får se om han kommer ihåg det nästa gång...

Inga kommentarer: