2010-12-02

Kallt!!! Och lite vinterbilder på snögubben.

Inte mycket har blivit gjort den här veckan - det har varit för kallt: mellan -15 och -20. Jag tror till och med att det någon gång har varit under -20. Inte så inspirerande. Men de senaste dagarna har det i alla fall varit sol också, och det piggar ju alltid upp! Så utöver mat och pyssel vid hagen/i stallet så har det inte varit så mycket mer. Istället bjuder jag på lite vinterbilder från i måndags när jag tog en tur ut till Nadal på lunchen.

Observera snötäcket och snöstövlarna på snögubben!: Mattes lilla plutt:
"Ja, jag kommer väl då när du tjatar":


Close up:

EXTREME close up :-) :

Snögubben ropar efter sina kompisar som har lämnat honom ensam i hagen:

That's all, folks! (observera istappen i luggen):

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men GAAAAH jag vill bara puss på hans isiga mule!!!!!
Jag skulle tll o med kunna ta tag i kopplet (haha) och gå på promenix helt solo med lilla åsnan..så SÖT är han juh!!!!
(Du kan ju facit; han frustar lite och jag skiter på mig och ber om nåd..hihi)
Kram på er båda söta!! / Nenne

Erika sa...

Nenne: Du får komma hit och pussa på honom och träna på att promenera utan att bli skrajsen :) Kom när du vill!
Ja, visst är han fin, min lilla karamell!
kram!