2011-01-18

Regn och halka

Just nu är det så regnigt och därmed halkigt ute att jag knappt vågar gå ut till Nadals hage. Än mindre vill jag ta ut honom därifrån och tvinga honom att halka runt i allt detta. Så igår och idag har det blivit mat och pyssel vid hagen. Igår gjorde vi helt kort lite yo-yo-lek (gick riktigt bra! han börjar fatta vad det går ut på, tror jag) och idag blev det bara lite kel i hagen. Jobbar just nu på att försöka att inte tråka ut Nadal och än så länge tror jag att jag lyckats. Men å andra sidan så är det kanske inte så konstigt när vi knappt gör nåt! Han hinner knappt fatta att jag varit där förrän jag går igen :)

Ps. Jag skrev ett inlägg igår med en sammanfattning av året som gått, men eftersom jag påbörjade det inlägget redan i början av januari, så hamnade det på det datumet (tror det var 4 januari) istället för gårdagens datum - trots att jag faktiskt försökte ändra detta! Nåja.
Jag bjuder på en bild från i höstas (oktober, foto taget av min syster):
Nadals hagkompisar kallar på honom

Inga kommentarer: