2011-11-20

Undemanding, dag 7.

Idag var lite annorlunda. Han började med att gå en liten sväng och rulla sig (som vanligt), men sedan stod han hos mig resten av tiden. Det var en hel del testa gränser, men han valde att stanna hos mig. Efter 25 minuter nöjde jag mig. Idag ska väl egentligen vara sista dagen, men vi får se om jag inte gör detta någon enstaka gång till. Känner att JAG har en del att lära av det. Plus att det är trevligt att bara "hänga"! :)

En regnig dag och geggig hage. Medan jag, H och hennes häst åkte på tävlingar så fick Nadal (och de andra hästarna i stallet) stå inne och torka upp i några timmar. Framförallt för att Nadal skulle få möjlighet att torka lite om "tassen". De verkade inte så missnöjda över detta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ok, då kan man efter 7 dagar få be om en bruksanvisning på svenska, varför bara 7 dagar? hur vet du att det är nog? vad var det du ville uppnå? nådde du dit?