2011-12-05

SW to me på pall.

Idag var det dags för sideways to me medan jag stod på en pall. Innan vi kunde komma till pallen så fick vi repetera rörelsen längs staketet. Vid pallen sedan så gick det väl ok, även om Nadal verkar lite osäker ännu på om jag inte egentligen menar "kom fram". Behöver tränas mer på, med andra ord. Och Nadal behöver lära sig att böja på halsen istället för att backa sedan när det är dags för en godis... Sen hann vi med lite yoyo också och avslutade med friendly i hagen. I efterhand tror jag att jag hade behövt göra friendly på ridbanan i nån kvart eller så också - för min egen skull om inte annat. Jag hade jättedåligt tålamod med Nadals bitande och tuggande på allt och känner mig hemsk över det. Gissar att Nadal inte tyckte det var riktigt lika jobbigt. Han tyckte nog att han hittat på en jätterolig lek som fick fantastiskt intressanta reaktioner av matte! Grrrr.

Inga kommentarer: